zaterdag 9 januari 2021

Lovely Stampers Facebook Hop - nieuwe jaarcatalogus

In ons team de Lovely Stampers houden wij vandaag onze maandelijkse Facebook Hop. Het thema van deze maand is de nieuwe januari-juni minicatalogus/Sale-A-Bration. Terwijl ik op mijn eigen grote bestelling zit te wachten, heb ik alvast dit kaartje gemaakt met de spulletjes die ik vorige maand in de pre-order had besteld (een voordeel van demo zijn). Dit is mijn kaartje. 

Stampin' Up! True Love dsp

De ene kant van het zwart-witte True Love Designer Series Paper is bedrukt met verschillende vormen. Super leuk om neutrale kaarten en projecten mee te maken. De andere kant van het DSP is bedrukt met bloemen. Mooi om zo te gebruiken, maar misschien nog wel mooier om in te kleuren. 

Als eerste heb ik op mijn basiskaart een strook DSP (de streepjes) van 2 cm bij 14,5 cm geplakt. Daarna heb ik een stuk DSP van 14,5 cm bij 9 cm genomen en deze heb ik ingekleurd  met de Stampin' Blends combo-packs in de kleuren Rococo Rose en Old Olive. Na het inkleuren heb dit stuk DSP op de kaart geplakt. 

Stampin' Up! True Love dsp

Op een strookje Basic Black cardstock heb ik de Happy Birthday uit de Itty Bitty Birthdays stempelset heat embost en daarna heb ik er een banner van gemaakt met de Banners Pick a punch.

Super eenvoudig om dit kaartje te maken. Een beetje inkleuren en je kaart is klaar. Ga jij het ook een proberen?

Bestellen:
Stuur je bestelling naar danielle.kassing@gmail.com of bestel rechtstreeks in mijn webshop door in de rechter zijbalk op het winkelwagentje te klikken.
Heb je vragen over de Stampin' Up! producten en/of de kaart die ik gemaakt heb? Stuur mij dan ook een mailtje. Ik help je graag!

Fijn weekend!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten