maandag 26 april 2021

Stampin' Up! Tutorial eenvoudige kaart met de nieuwe Pansy Petals DSP

Als demonstratrice heb ik alvast een aantal producten uit de nieuwe jaar catalogus kunnen pre-orderen, waaronder de Pansy Petals Suite. Ik zit hier nu al een aantal dagen mee te spelen, aangezien ik ook projecten aan het voorbereiden ben voor mijn Stamp Along Workshop Thuis-Editie #7 en de gehele Suite is echt geweldig! Ik heb zoveel kaartjes ontworpen, dat ik ze niet allemaal in de workshop kan stoppen, dus graag wil ik dit kaartje alvast met jullie delen. Super eenvoudig om te maken!

Stampin' Up! Pansy Petals DSP

Werkbeschrijving:
  • Als basis voor het kaartje heb ik een stuk cardstock gesneden van 21 cm bij 10,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm. Zo ontstaat er een vierkant kaartje. 
  • Hierop heb ik een stuk Basic White cardstock geplakt van 9,9 cm bij 9,9 cm. 
  • Daarna heb ik een stukje Pansy Petals DSP gesneden van 9 cm bij 9 cm en hiervan heb ik 4 vierkantjes gesneden van 4,5 cm bij 4,5 cm. Deze vierkantjes heb ik, met overal een even grote witte rand, op de kaart geplakt. 
  • Als laatste heb ik uit Basic White een ovaal geponst met de Double Oval Punch en uit gekleurd cardstock een gekarteld ovaal met dezelfde pons. De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset Vrolijke. Deze ovalen heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. 

Stampin' Up! Pansy Petals DSP

Als basis heb ik voor deze kaart een stuk cardstock gebruikt in de kleur Bumble Bee. Voor het grote ovaal heb ik de nieuwe In Color Evening Evergreen gebruikt. 

Stampin' Up! Pansy Petals DSP

Voor deze variatie heb ik al basis een stuk Pale Papaya carstock genomen uit de nieuwe In Colors collectie! Bij deze kaart heb ik beide kanten van het Pansy Petals DSP gebruikt, waardoor je een hele andere soort kaart krijgt. 
Vind je de kaart nog een beetje kaal? Gebruik dan bijvoorbeeld wat Rhinestones, een stukje lint of bijvoorbeeld wat Baker's Twine om je kaart extra te versieren. 

De Pansy Petals Suite staat deze maand ook centraal in de Stamp Along Workshop Thuis-Editie #7. In dit pakket zit een half pak Pansy Petals DSP, 10 vel In Colors 2021-2023 cardstock (van elke kleur 2 vel), Basic White cardstock, Pale Paya lint en een aantal Bumblebee Trinkets. Daarnaast ontvang je ook alle gestanste/geponste onderdelen die je nodig hebt om de 5 projecten te maken die ik speciaal voor deze workshop heb ontworpen. Ook ontvang je een werkbeschrijving van deze projecten en 5 exclusieve stap voor stap video's. 

Het pakket kost € 22,50 inclusief verzending. 

Wil je het Stamp Along Workshop Thuis-Editie #7 bestellen? Klik dan op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. Je kunt het pakket nog bestellen t/m 2 mei a.s.. Op 4 mei, zodra de nieuwe catalogus ingaat, bestel ik de producten die nodig zijn voor het pakket en zodra alles binnen is, zal ik de pakketten gaan samenstellen en opsturen. 


Heb je vragen over het project en/of de producten die vanaf 4 mei te bestellen zijn? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten