zondag 2 mei 2021

 

Halverwege deze maand heb ik de nieuwe You Can Create It kits weer op de bus gedaan en vandaag wil ik je heel graag laten zien wat ik met de eerste maandenvelop gemaakt heb. Ben jij benieuwd waar ik deze maand mee mocht werken? Op de linkerfoto kun je zien wat er in de april envelop zat. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 

 

Met de nieuwe jaarcatalogus voor de deur kan het natuurlijk niet anders, dan dat we met de nieuwe In Colors 2021-2023 aan de gang mochten gaan. Graag stel ik jullie de kleuren Polished Pink, Fresh Freesia, Evening Evergreen, Soft Succulent en Pale Papaya voor. In de envelop van april zat van elke kleur een stuk cardstock en een stuk prachtig Shimmer Vellum. Als eerste ben ik met het In Color cardstock aan de gang gegaan en heb ik deze kaart gemaakt. 

Stampin' Up! In Colors 2021-2023

Met de prachtige nieuwe Basic Border Dies heb ik uit het cardstock deze wolkenrandjes gestanst. Daarna heb ik ze op elkaar geplakt en met de Brilliant Wings Dies heb ik er twee vlinders aan toegevoegd. Ik heb er bewust geen tekst aan toegevoegd, zodat deze kaart voor elke doeleinde gebruikt kan worden.

Na het stansen van de wolkjes had ik allemaal restant strookjes over. Deze wilde ik heel graag gebruiken om een ander project mee te maken, want weggooien is natuurlijk zonde. Dit is het andere project geworden. 

Stampin' Up! In colors 2021-2023

Met een half vel Vellum uit de extra materialen heb ik eerst een eenvoudige pocket gemaakt (met de lange zijde boven rillen op 5 cm en 15 cm, korte zijde rillen op 1 cm). Daarna heb ik de restantstroken van de wolkjes onderaan de bodem vast geplakt. Uit het In Color Shimmer Vellum heb ik een aantal vlinders gestanst met de Brilliant Wings dies en deze heb ik er bovenop geplakt. Heel eenvoudig, maar ik ben super blij met het eindresultaat. Zie je de glans op de vlinders? Prachtig he!

Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website!
















Alanna:

















Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten