dinsdag 4 mei 2021

Stampin' Up! Tutorial In Colors 2021-2023 kaarten

Vandaag is het dan zover! De nieuwe jaarcatalogus gaat van start. Ben jij nieuwsgierig wat er allemaal in staat? Klik dan op onderstaande foto om naar de digitale versie van de catalogus te gaan. Wil jij liever een papieren versie van de catalogus ontvangen? Plaats een bestelling en dan stuur ik je er graag eentje toe!


Om de nieuwe catalogus te vieren, heb ik een vijftal kaartjes gemaakt in de nieuwe In Color 2021-2023 kleuren. Wil jij weten hoe ik de kaartjes gemaakt heb? Klik dan op onderstaande foto om naar mijn YouTube tutorial te gaan. 

Stampin' Up! In Colors 2021-2023

En? Ik vind ze zelf echt super leuk geworden. Als basis heb ik voor deze kaartjes een stuk Basic White cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm. Daarna heb ik een stuk Basic White cardstock genomen van 14,5 cm bij 10,5 cm. 

Het Basic White cardstock is niet echt watercolor papier, maar als je niet teveel water gebruikt, dan kun je er heel goed watercolor achtergronden op maken. Wil je echt veel meer water gebruiken, dan raad ik je aan om het Shimmery White paper of het Fluid watercolor paper te gebruiken. Als eerste heb ik het cardstock wat nat gemaakt met mijn aquapen en daarna heb ik met de aquapen inkt opgepakt en deze op het cardstock geblend. Ik heb de achtergrond in 1x gemaakt, maar mocht je er meerdere lagen op aan willen brengen, zorg er dan voor dat het cardstock tussendoor heel droog is. Let op! Gebruik niet teveel water. 

Deze achtergrond heb ik op een mat In Color cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm. Omdat het cardstock iets bobbelt door het water, heb ik wel extra lijm gebruikt. Dit geheel plak je op de basiskaart.

Met de Forever Florishing Dies heb ik een tak gestanst uit het prachtige nieuwe In Color 2021-2023 Shimmer Vellum en dit heb ik op de watercolor achtergrond geplakt. Normaal gesproken zie je de lijm door Vellum heen, maar doordat dit Vellum gekleurd is, valt de lijm niet op. Als laatste heb ik de Happy Birthday uit de Perennial Petals stempelset gestempeld (deze stempelset is nog verkrijgbaar t/m 30 juni a.s.). Dit zijn de 5 kaartjes die ik heb gemaakt!

Stampin' Up! In Colors 2021-2023  Stampin' Up! In Colors 2021-2023

Stampin' Up! In Colors 2021-2023 Stampin' Up! In Colors 2021-2023

Stampin' Up! In Colors 2021-2023

Alle Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt voor deze kaarten, kun je bij mij bestellen. Heb je hier vragen over en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail!

Informatie/bestellen: danielle.kassing@gmail.com

Heel veel stempelplezier!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten