zaterdag 8 mei 2021

Stampin' Up! Plantenpost

Vandaag doe ik mee aan de maandelijkse Facebook Hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is de nieuwe catalogus. Nu had ik het geluk dat ik gistermiddag mijn bestelling uit de nieuwe catalogus binnen kreeg, dus ik ben gelijk aan de gang gegaan met de nieuwe Nederlandse Plantenpost product pakket, bestaande uit de Plantenpost stempelset en de perfecte planten stansen. En dit is het eindresultaat.

Stampin' Up! Plantenpost

 Als basis heb ik een stuk Just Jade cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm, lange zijde gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. Hierop heb ik met Just Jade inkt een achtergrond gestempeld met de stempels uit de Plantenpost stempelstet. 

Op een restant stukje Basic White cardstock heb ik de blaadjes in Just Jade gestempeld en het mandje in Cinnamon Cider. Uit een stukje Gray Granite cardstock heb ik het macramé mandje gestanst. Nadat ik het mandje en de blaadjes ook had uitgestanst met de perfecte planten stansen heb ik het hangende plantje in elkaar geplakt. Bovenaan heb ik een stukje Bakers Twine geknoopt en deze heb ik aan de achterkant van het stuk Basic White cardstock van 11,5 cm bij 7,5 cm vastgeplakt. De rest van de hanger, hangt gewoon los. 

Stampin' Up! Plantenpost

De tekst heb ik gestempeld met Evening Evergreen inkt en om nog even wat extra's aan de kaart te geven heb ik twee strookjes uit het Bloom Where You're Planted Designer Series Paper gesneden van 9,5 cm bij 2 cm en deze heb ik achter het stuk Basic White geplakt. Dit geheel heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de nieuwe Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je weten welke producten ik precies gebruikt heb? Klik dan op de foto onderaan dit bericht en dan krijg je een overzicht van de gebruikte producten. 

Bestellen:
Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag. Hier kun je ook terecht als je een vraag hebt. 

Heel veel stempelplezier!









Gebruikte materialen?
Klik op onderstaande foto om naar een overzicht te gaan. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten