woensdag 28 juli 2021

NL- Stampin' Up! Butterfly Brilliance achtergrond

Met de stempelset Butterfly Brilliance heb ik al een tijdje niet meer gewerkt, maar omdat er op dit moment zoveel vlinders in de tuin zitten, werd ik geïnspireerd om met deze prachtige set aan de gang te gaan. In dit filmpje leg ik je uit hoe je vrij eenvoudig een prachtige achtergrond kunt stempelen met de Butterfly Brilliance stempelset. 

Stampin' Up! Butterfly Brilliance

Voor deze kaart heb je niet veel materiaal nodig. Een A4 Basic White cardstock, de stempelset Butterfly Brilliance, 3 kleuren inkt en de Stamparatus (of een ander stempelhulpje). 

Stampin' Up! Butterfly Brilliance
  • Neem een A4 Basic White cardstock en snij hier een basiskaart van 21 cm bij 14,5 cm van. Ril met de lange zijde boven op 10,5 cm en je basiskaart is klaar. 
  • Neem de rest van je cardstock en zet deze vast in je Stamparatus (of andere stempelhulp). 
  • Beïnkt de Butterfly Brilliance stempelset helemaal met Balmy Blue inkt en stempel dit op je cardstock. 
  • Neem nu een Sponge Dauber en beïnkt de helft van de vleugels van alle vlinders met Bermuda Bay inkt. Stempel dit weer op je cardstock. 
  • Neem nu je Night of Navy inkt en beinkt alleen de randen van de vleugels met een Sponge Dauber. Stempel ook dit op je cardstock. Op deze manier ontstaan deze prachtige vlinders met een super mooie overloop. 
  • Voordat je je cardstock van de Stamparatus afhaalt, kleur de lijfjes van de vlinders op de stempel zelf in met een Basic Black Stampin' Write Marker en stempel deze ook op het cardstock. In mijn video tutorial was ik dit helaas vergeten en dan ziet je kaart er zo uit.
Stampin' Up! Butterfly Brilliance

Ook mooi, maar ik denk dat ik de versie met de zwarte lijfjes net iets mooier vind. Wat vind jij? Deze achtergrond kun je in elke kleurencombinatie maken die je maar wilt. Ik heb voor de volgende kaart de kleuren Daffodil Delight, Pumpkin Pie en Real Red gebruikt. 

Stampin' Up! Butterfly Brilliance

Heb je vragen over de techniek en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur  mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten