zaterdag 24 juli 2021

Stampin' Up! Sweet Strawberry bundel - video tutorial

Geïnspireerd door de piepkleine aarbeitjes die aan mijn eigen aarbeienplant hangen, ben ik met de Sweet Strawberry bundel aan de gang gegaan. De bundel bestaat uit de Sweet Strawberry stempelset en de Strawberry Builder pons. Klik op onderstaande foto om naar mijn YouTube video te gaan!


Als basis voor deze kaart heb ik een stuk Basic White cardstock gebruikt van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik met de lange zijde boven gerild op 10,5 cm. Hierop heb ik aan de rechterkant een strook Beautifully Penned Designer Series Paper geplakt van 5 cm bij 14 cm. Dit prachtige DSP kun je gratis verdienen tijdens de komende Sale-A-Bration bij een bestelling van € 60,=. De Sale-A-Bration duurt van 3 augustus t/m 30 september 2021. 

Stampin' Up! Sweet Strawberry bundel

Daarna heb ik een strook Basic Black cardstock genomen van 3 cm bij 14 cm en hier heb ik de kartelrand in gestanst met de Basic Border Dies. Deze strook heb ik onder een stuk Basic White cardstock geplakt van 7 cm bij 14 cm. En in de rechter onderhoek heb ik de tekst gestempeld met Memento Black inkt. 

Uit een restant stuk Basic White cardstock heb ik met de Strawberry Builder pons 3x een "aardbeiensetje" geponst. Daarna heb ik de losse onderdelen bestempeld in de kleuren Real Red, Garden Green en Pacific Point. Ik vind het persoonlijk zelf het fijnst om eerst de onderdelen uit te ponsen en daarna te bestempelen, maar je kunt uiteraard ook eerst een mal maken van de pons zodat je precies weet waar je moet stempelen. Wat ook mogelijk is, is om alle onderdelen apart op een strook te stempelen en deze stuk voor stuk uit de ponsen. Let dan wel goed op hoe je stempelt. Probeer wat voor jou het beste werkt.

Stampin' Up! Sweet Strawberry bundel

Daarna heb ik de aardbeien in elkaar gezet en heb ik ze op de kaart geplakt met Stampin' Dimensionals. Het geheel heb ik ook met Stampin' Dimensionals op de basiskaart geplakt. En zo is je kaartje klaar. Ik ben het zelf wel vergeten, maar misschien is het ook leuk om de binnenkant van de kaart te bestempelen. 

De Sweet Strawberry stempelset en de Strawberry Builder pons kun je samen als bundel bestellen en dan ontvang je een korting van 10%. De bundel kost € 39,50. 

Bestellen:
Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten