zondag 15 september 2019

Stampin' Up! Dag 15 #stamperschallenge zwart/wit

Dag 15 #stamperschallenge - zwart/wit. Voor deze challenge kan ik maar 1 stempelset gebruiken en dat is de Over the Moon stempelset met de koetjes.

Stampin' Up! Over the moon

Eigenlijk is dit kaartje een restjes kaart. Ik ben namelijk 75 kaarten voor de schaakvereniging aan het maken en voor deze kaarten moet ik een heleboel zwart/witte vierkantjes snijden. Na het snijden van deze vierkantjes hou ik nog net een strookje over van bijna 1 centimeter breed en 3 centimeter lang.


Met deze kleine strookjes heb ik de achtergrond van de kaart gemaakt. Ik heb ze gewoon om en om op de basis kaart geplakt. Daarna heb ik de koe gestempeld en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends combo pack in de kleuren Basic Black en Smoky Slate. Oke, oke, Smoky Slate is natuurlijk geen zwart of wit, maar grijs telt toch ook wel mee?


Ik wilde eigenlijk de laarsjes rood maken, maar ja dat is natuurlijk echt geen zwart of wit.

Heb je nog vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten