zaterdag 16 januari 2021

Lovely Stampers Video Hop

Hoi en welkom bij de Video Hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze hop is de nieuwe januari-juni minicatalogus en Sale-A-Bration.Vandaag hoppen wij met 6 teamgenootjes. Nou ja eigenlijk 7, maar Hélène en Kaylee doen samen een YouTube live, dus dat worden 6 filmpjes. Klik op onderstaande foto om naar mijn filmpje te gaan. Via de beschrijving van mijn video, kun je doorhoppen naar de volgende en in mijn geval zal dat Simone zijn. 


De minicatalogus staat echt boordevol met prachtige bundles, maar de In Bloom bundle sprong er voor mij echt wel boven uit. De bundle bestaat uit de In Bloom stempelset en de Pierced Bloom stansenset. Beide producten zijn apart verkrijgbaar, maar als je ze samen besteld, dan ontvang je een extra korting van 10%. 

Stampin' Up! In bloom bundle

Op een basiskaart van Old Olive cardstock (21 cm bij 14,5 cm, lange zijde gerild op 10,5 cm) heb ik twee stukken Paper Blooms Designer Series Paper geplakt. Tijdens de Sale-A-Bration kun je dit DSP gratis uitkiezen bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten). En heb jij al gezien hoe perfect dit DSP bij de bundle past?

Ik heb een stuk DSP genomen van 14 cm bij 9,8 cm en daar heb ik een strook van 3 cm vanaf gesneden. Je hebt nu een stuk van 14 cm bij 6,8 cm en een strook van 14 cm bij 3 cm. Het grote stuk DSP heb ik bovenin op de kaart geplakt en het smallere stuk heb ik eerst omgedraaid voordat ik het op de kaart plakte. Zo kun je zien dat beide zijden van het DSP prachtig is. 

Stampin' Up! In bloom bundle

Dit is een andere versie van de kaart. 

Met de Pierced Bloom stansenset heb ik eerst een heel stel bloemetjes en blaadjes uitgestanst uit verschillende kleuren cardstock. De stansen zijn zo prachtig! Kijk de details eens. Super toch? Na wat spelen heb ik de gestanste onderdelen zo op de kaart geplakt. De tekst komt de In Bloom stempelset en heb ik gestempeld met Night of Navy inkt. 

Stampin' Up! In bloom bundle

Omdat ik voor deze kaarten wat donkerdere kleuren cardstock heb gebruikt, heb ik een extra stuk Whisper White aan de binnenkant van de kaart geplakt. Deze heb ik uiteraard ook nog een beetje bestempeld. Super leuk toch als je de kaart open doet?

Bestellen:
Ben jij net zo enthousiast over deze prachtige bundle als ik en wil je hem graag bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je liever in mijn webshop je bestelling plaatsen? Klik dan op het winkelwangentje in de rechterkolom. Hier kun je betalen met PayPal of een credit card. Plaats je je bestelling via email, dan is het ook mogelijk om te betalen via een Tikie of een bankoverschrijving. 

Sale-A-Bration:
Plaats je voor 28 februari 2021 een bestelling van € 60,= of meer, dan mag je voor elke € 60,= aan bestellingen een gratis product uitzoeken uit de Sale-A-Bration brochure. Wil je hier meer over lezen? Klik dan hier. 


Heel veel plezier als je bij mijn teamgenoten langs gaat hoppen en een heel fijn weekend!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten